Subject: FW: Kasepää ÜVK projekt
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 10:54:50 +0300

registreerimiseks

From: Annika Orav <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 6, 2024 9:41 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Kasepää ÜVK projekt

Tere

Projektlahendust on korrigeeritud vastavalt Janar Taal´i märkusele.

Materjalid on lingil:

<https://www.dropbox.com/scl/fo/sy0t8dt457b5bjjavp7cw/APjDqklG0gZVu47ur5eZ
wm8?rlkey=v4sxq13k6r4urqoeqkxiyztg6&st=x7y7s8eb&dl=0> 3348 Kasepää ÜVK

Korrigeeritud lõike joonis 3348_TP_TL-6-01.pdf ja seletuskiri
3348_TP_VK-3-01_seletuskiri.pdf

Parimate soovidega

Annika Orav

OÜ Keskkonnaprojekt

tel +372 514 5419

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Peeter Uibo [mailto:[email-masked]]
Sent: kolmapäev, 15. mai 2024 17:27
To: Annika Orav <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kasepää ÜVK projekt

Tere

Edastan Janar Taali arvamuse:

Märkused projektikohta: kiilutud killustikalus paksusega 25cm. nõuded KKJ,
asfaltbetoon aKÖL 900-1500, Kaeviku nõuded. Savi sisaldus alla 2%, Kaeviku
põhitäide liiv või kruuspinnased ja tolmusisaldus alla 15%. Kaeviku
ülemine 30cm liiv või kruuspinnased tolmusisaldus alla 7% ja savisisaldus
alla 2%. filtratsiooni nõuet pole vaja , see asendada eelpooltooduga.
Teehoiuvälise tegevuse luba pole vaja taotleda. Tehnovõrgu omanik peab
sõlmima TRAM'ga riigitee taastamise lepingu ning asjaajamine käib selle
lepingu raames.

Peeter Uibo

5159766

From: Annika Orav <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 3, 2024 12:13 PM
To: Janar Taal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; 'Riho Sokko' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kasepää ÜVK projekt

Tere

Saadan ülevaatamiseks Mustvee vallas koostatava Kasepää ÜVK projekti
kattetaastuse lahenduse.
Antud projekti teemadel oleme juba varasemalt suhelnud.

Palun tagasisidet esitatud lahendusele.

Parimate soovidega

Annika Orav

OÜ Keskkonnaprojekt

tel +372 514 5419

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]